Fornøyde kunder i over 20 år
Vi setter alltid våre kunder først og har gjort det i over to tiår. Gjennom nært samarbeid har vi kontinuerlig tilpasset og forbedret vårt innkjøpssystem for å møte de stadig skiftende kravene i hotell-, restaurant- og kantinebransjen. Dette har ført til at vi i dag kan vise til et bredt utvalg fornøyde kunder.
Kunder om bestilling og ordrebehandling:
-
«Vi gjør ca. 80 prosent av innkjøpene via Buy at Nores. For oss med nesten daglige, repeterende bestillinger er det den enkleste og raskeste løsningen. At alle leverandørene finnes på ett sted gjør hverdagen både lettere og mer effektiv.»
Svante Forslund
Restaurantsjef på Hotel Riverton
-
«Jeg bruker Millum til bestilling og varetelling, og for å få nye ideer ved å finne produkter i varekataloger som jeg kan bruke i mine matretter. Millum hjelper meg med å finne bærekraftig mat enklere.»
Filip Cieslik
Kantineleder i Sodexo
-
«Bestillingsrutinene er blitt vesentlig forenklet med Millum. Vi har målt tid i varebestilling innenfor dagens praksis ved Sykehuset Namsos. Spart tid er 46 min per uke tilsvarende 5 arbeidsdager i året for kun varebestilling.»
Bjørn Sandnesmo
Seksjonsleder ved kjøkkenet på Sykehuset Namsos
-
«Med Millum sparer kjøkken tid i 3 ledd; 1) bestilling av varer etter avtale og 2) postkontraktuell kontroll og 3) avvikshåndtering.»
Bjørn Sandnesmo
Seksjonsleder ved kjøkkenet på Sykehuset Namsos
-
«Det er effektivt. Varer er lett søkbare på tvers av kataloger og leverandører. Handlelistefunksjonen, sammen med varetelling, gjør at alt ligger samlet på et sted. Slik er Millum et helgodt system for oss som driver storhusholdning.»
Fredrik Røine
Tidligere kjøkkensjef på Sundvolden Hotel
-
«Med Millum Procurement får jeg rett pris på alle varer hver gang. På den måten har jeg alltid full kontroll. Jeg vil rett og slett takke Eurest for at de har valgt et så godt verktøy til oss og Millum for at dere utvikler det.»
Karim Bouhadoun
Kjøkkensjef Eurest i Nydalen
-
«Jeg er så glad i handlelistefunksjonen! Den er enkel, hjelper meg masse i bestillingsprosessen og er absolutt min favoritt i innkjøpsportalen! I tillegg liker jeg hvordan de fungerer sammen med varetelling, som også har offline-modus.»
Corazon Furuseth
Kjøkkensjef på Clarion Collection Hotel Bastion
-
«En av hovedfordelene med Millum er at vi sparer tid. Alle produkter er kvalitetssikret, så når våre kollegaer handler fra våre varekataloger i Millum, slipper de å bruke tid på å vurdere om det er gode produkter å bestille eller ikke.»
Eirik Bogsnes
Konserndirektør for Hotel Services i Strawberry
-
«Vi driver kjededrift med enorme volum. Med Millum på tvers av hoteller, gjør vi det enkelt for ansatte å gjøre jobben riktig, noe som reduserer varekost og tidsbruk, samtidig som det gir økt kontroll. Dette er helt avgjørende for oss.»
Eirik Bogsnes
Konserndirektør for Hotel Services i Strawberry
Kunder om Menybank og bærekraftige tilleggsmoduler:
-
«I Menybank kan vi legge inn hvor mange porsjoner som skal tilberedes, få oversikt over allergener og få en kalkyle og handleliste ut fra dette. Det gjør innkjøpene mer nøyaktige og bidrar til stor reduksjon i både matsvinn og kostnader.»
Stig Drageide
Tidl. kjøkkensjef på restaurant Theatercafeen, Hotel Continental
-
«Menybank regner automatisk ut hva jeg må bestille. Noen retter selger bedre enn andre. Da justerer jeg bare mengden i Menybank og får raskt oversikt over hvor mye jeg trenger av hver vare. Det sparer mye tid i planlegging og bestilling.»
Karim Bouhadoun
Kjøkkensjef hos Eurest Nydalen
-
«Med Millums CO2-kalkulator kan vi se klimaavtrykket til oppskriftene våre. Det er viktig for våre ansatte og kundene våre, etter hvert, å få en forståelse for hva en middag med kjøttkaker gir kontra en middag som er plantebasert.»
Marianne Hayes Antonsen
Forretningsutvikler bærekraft i Coor
-
«Med Millums matsvinnfunksjon går registrering og beregning av matsvinn smidig, noe som støtter vårt sterke bærekraftsfokus.»
Marianne Hayes Antonsen
Forretningsutvikler bærekraft i Coor
-
«Med Millums menyplanlegger får kokkene mer tid til å legge opp en tallerken og få maten til å se god ut. De slipper å være opptatt av hva de skal bestille og prøve å ha kontroll på neste ukes meny.»
Marianne Hayes Antonsen
Forretningsutvikler bærekraft i Coor
-
«Millum forenkler hverdagen og bidrar til at vi kan ta gode valg. Alle produktene i Millum er allerede kvalitetssikret for de ulike varekatalogene, så vi vet at vi gjør en etisk rett handel, samtidig som vi får oversikt over klimaberegninger.»
Eirik Bogsnes
Konserndirektør for Hotel Services i Strawberry
-
«Med Millum kan vi sette opp menyer og oppskrifter som er ferdig klimaberegnet med hvor stort CO-2 utslipp det har, samtidig som det er ferdig kostnadsberegnet slik at vi kan prise det riktig.»
Eirik Bogsnes
Konserndirektør for Hotel Services i Strawberry
-
«Vi serverer 30 millioner kaffekopper årlig, 80 000 om dagen. Ved hjelp av Millum kan vi sikre at alle våre hoteller serverer økologisk fairtrade kaffe. Slike små valg bidrar til å få stor betydning og gjøre en bærekraftig forskjell.»
Eirik Bogsnes
Konserndirektør for Hotel Services i Strawberry
Kunder om varetellingsmodulen:
-
«Etter å ha tatt i bruk varetellingsmodulen skanner jeg varene direkte inn i systemet, får dem sortert som jeg vil, og slipper manuelle prosesser. Vi sparer tid og gjør varetelling tre ganger i året.»
Gunn Anita Stenstad
Daglig leder i Aarnesgruppen
-
«To timer på varetelling i stedet for seks, er fire timer overtid spart eller tid som kan brukes på omsetningsøkende arbeid, hver eneste gang noen gjør en varetelling på en av våre 130 enheter.»
Lars Petter Nilsen
Innkjøpssjef i 4service
-
«Vi bruker portalen både til innkjøp og varetelling. Med ca. 700 varelinjer på lager er det mye å registrere, men portalen gjør det enkelt å hente oppdaterte varetellingslister. Gamle Excel-ark var tungvinte og ufullstendige.»
Fredrik Røine
Kjøkkensjef på Sundvolden Hotell
-
«Millum er både brukervennlig og effektivt, og med varetellingsappen i tillegg blir telling av varer enklere enn noensinne.»
Anders Pertun
Administrerende direktør og deleier av Hotel Fratelli, franchise, Strawberry Hotels