Hopp til hovedinnhold

Burger King fornyer tillit til Millum

Burger King Scandinavia fornyer tilliten til Millum som innkjøpssystem etter eierskifte. Fra september 2022 har Burger King en egen innkjøpsportal hos Millum.

Av: Mathilde Jelen Danielsen 08.12.2022 13:02

Amalie Nerby, Key Account Manager for Burger King.
Amalie Nerby, Key Account Manager for Burger King.

Burger King har hatt en sterk vekst i Skandinavia de seneste årene. Langsiktige investeringer skal styrke Burger King ytterligere gjennom økonomisk og sosialt ansvarlig drift.

Det er viktig for oss med gode rutiner og avtaler. Vår erfaring med Millums innkjøpssystem er at det har effektivisert arbeidshverdagen til mange av våre ansatte, samt at det er en veletablert del av vår drift

Patrik Holm Thisner

Head of Supply Chain i Burger King Scandinavia

Millum er et utslagsgivende element i hele organisasjonens infrastruktur

Benedikte Borch-Gjetsjø

Systemansvarlig og Supply Chain Coordinator i Burger King

Gledes over samarbeidet 

Ann-Karin Istad, leder for nordisk salg i Millum, er glad for den fornyede tilliten fra Burger King, og ønsker dem hjertelig velkommen som selvstendig kunde. 

Det er veldig gledelig at Burger King velger å fortsette med vårt innkjøpssystem. Vi er stolte av at en så strukturert og erfaren restaurantkjede ser verdien av å bruke våre systemer. Vi er i vekst, og ser mot å ta en tydeligere posisjon i de andre nordiske landene fremover, derfor er det ekstra spennende at restaurantkjeden har tilstedeværelse i hele Skandinavia

Ann-Karin Istad

Leder nordisk salg i Millum

Millum er Norges største innkjøpssystem for hoteller, restauranter og kantiner. Totalt gjøres det innkjøp for over 10 milliarder kroner årlig gjennom Millums portaler.