Hopp til hovedinnhold

Moduler og funksjoner i Millum Procurement

 

Millum Procurement er delt inn i ulike moduler som gjør håndteringen av arbeidsoppgavene på kjøkkenet enklere. 

De fleste modulene er standardmoduler som alle har tilgang til. Noen moduler kan du velge å legge til i ditt innkjøpssystem, ut fra behov. 

 

Standardmoduler

 

  • Bestilling (handlelister, produktsøk, kataloger)
  • Ordrebehandling (ordrearkiv, avviksmeldinger, pakksedler, ordregodkjenning)
  • Avtaler (leverandøravtaler)
  • Menybank (oppskrifter, merking, deling, multierstatt)
  • Varetelling
  • Rapporter
  • Admin (admin-innstillinger for adminbrukere)

 

Tilleggsmoduler

 

  • Menyplanlegging
  • Klimaavtrykkskalkulator
  • Matsvinn
  • Fritekstbestilling (bestilling av tjenester fra leverandører som ikke har varekatalog i løsningen; som vikartjenester, håndverkere, vektertjenester m.fl.)
  • Faktura
  • Millum Analytics (Systematisering av data fra innkjøpsportalen)