Moduler og funksjoner i Millum Procurement
Millum Procurement er delt inn i ulike moduler som gjør håndteringen av arbeidsoppgavene på kjøkkenet enklere.
De fleste modulene er standardmoduler som alle har tilgang til. Noen moduler kan du velge å legge til i ditt innkjøpssystem, ut fra behov.
Standardmoduler
- Bestilling (handlelister, produktsøk, kataloger)
- Ordrebehandling (ordrearkiv, avviksmeldinger, pakksedler, ordregodkjenning)
- Avtaler (leverandøravtaler)
- Menybank (oppskrifter, merking, deling, multierstatt)
- Varetelling
- Rapporter
- Admin (admin-innstillinger for adminbrukere)
Tilleggsmoduler
- Menyplanlegging
- Klimaavtrykkskalkulator
- Matsvinn
- Fritekstbestilling (bestilling av tjenester fra leverandører som ikke har varekatalog i løsningen; som vikartjenester, håndverkere, vektertjenester m.fl.)
- Faktura
- Millum Analytics (Systematisering av data fra innkjøpsportalen)