Hils på 4 Millum'ere:

Simen begynte hos oss som nyutdannet i 2013, og jobbet først på support før han ble en del av konsulentavdelingen, med ansvar for eget utviklingsteam. Derfor kjenner han systemet ut og inn. Jobben til Simen består blant annet i å sette opp innkjøpssystem for nye kunder og bistå de eksisterende. Simen er et av Millums ansikter utad, og er å treffe på messer og stands. I tillegg er Simen et selvskrevent medlem i arrangementskomiteen, og er glad i å ordne en god fest.
Tanya jobber som UX-designer og har vært i Millum siden sommeren 2022. Sammen med resten av UX-teamet skal hun optimalisere brukeropplevelsen av innkjøpssystemet. Det gjør hun ved å innhente innsikt, enten via brukerintervjuer eller digitale verktøy og analyser. Deretter er hun med på å definere hvilke justeringer som bør gjøres, for å gjøre bruken av systemet mer sømløs.
Linus begynte hos Millum i 2021. Han jobber som front end utvikler, noe som vil si at han programmerer den delen av innkjøpssystemet kundene ser, altså det som er i front. Linus samarbeider både med back end og med UX om utviklingsoppgaver som skal gjøres. Han er med på lanseringer av oppdaterte versjoner av programvaren, og presenterer endringer i systemet for resten av Millum.
Vivian har jobbet som KAM hos Millum siden 2012. Hun kjente allerede bransjen godt, med både utdannelse og arbeidserfaring fra reiseliv. Vivian er hovedkontakt for flere av våre største kunder, og har tett dialog med innkjøpskjedene og leverandørene. Vivian er kundens forlengede arm inn til Millum. Blant annet videreformidler hun deres behov til våre interne råd, slik at vi utvikler Millum i tett samarbeid med de som bruker det.