Effektiv innkjøpsprosess
Millum er et innkjøpssystem som håndterer hele Procure-to-Pay (P2P)-prosessen, og dermed dekker alt fra bestilling til betaling, inkludert ESG-funksjonalitet.
Innkjøpssystemet består av mange moduler og funksjoner som gjør at hverdagen på hotellet, restauranten og kantinen blir mer effektiv og driften mer lønnsom.
Fordeler ved å bruke Millum:
Spar tid og penger
Driv mer effektivt og lønnsomt med et totalt innkjøpssystem.
Alt på ett sted
Kun én innlogging for alle bestillinger.
Kvalitet og pris
Sikre avtalt kvalitet til avtalt pris.
Enklere hverdag
Få tilgang til funksjonalitet som er laget for å gjøre administrative oppgaver enklere.
Kontroll
Få full kontroll over budsjett med faktura og rapporter.
Allergener og næringsinnhold
Få info om opprinnelsesland, næringsinnhold, allergener og mer fra Matinfo.
Bærekraft
Ta bærekraftige valg slik at bærekraftsmål satt i egen organisasjon kan innfris.
Innsikt
Få oversikt og ei egne data med mulighet til å hente ut rapporter, også ifm klimaregnskap på alt innkjøp av mat & drikke.