Hopp til hovedinnhold

Effektivt innkjøp med Millum

Millum Procurement er vårt produkt for innkjøpere. Dette er et innkjøpssystem som dekker alt fra bestilling til betaling.
 
Innkjøpssystemet består av mange moduler og funksjoner, som gjør at hverdagen på hotellet, restauranten og kantinen blir mer effektiv og driften mer lønnsom. 

Kort forklart:
Om Millum 01:08
Kokk, servitør og kantinemedarbeider bruker Millums produkter.

Fordeler ved å bruke Millum Procurement:

 

  • Alt på ett sted. Kun én innlogging for alle bestillinger. 
     
  • Kvalitet og pris. Du får den kvaliteten du skal ha, til den prisen som er avtalt. 
     
  • Enklere hverdag. Du får tilgang til funksjonalitet som er laget for å gjøre administrative oppgaver enklere. 
     
  • Kontroll. Du får full kontroll over budsjettene med fakturabehandling og rapporter.
     
  • Allergener og næringsinnhold. Du får informasjon om næringsinnhold og allergener fra Matinfo
     
  • Bærekraft. Du får lettere tatt bærekraftige valg slik at du innfrir på bærekraftsmålene i din bedrift. 

Lurer du på noe om Millum?