Millum

Hopp til hovedinnhold

Innhold

Coca-Cola ble årets Gressnett-leverandør!

Under årets Gressmesse i januar ble Coca-Cola tildelt historiens første pris fra Horecamarket AS. De vant prisen “Årets Gressnett-leverandør” på bakgrunn av deres gode arbeid inn mot Millum, Gress-gruppen og Matinfo.

Av: Morten Sandvold Schee 14.02.2018 11:52

premiehoreca

– Coca-Cola har gjort en strålende jobb det siste året. Som juryens begrunnelse viser har de arbeidet godt med sine kataloger i Millum Procurement, i tillegg til å løfte kompetansen hos sine ansatte. Dette gir en ekstra verdi både til kundene og Coca-Cola, forteller daglig leder i Horecamarket AS, Ann-Karin Istad.

Juryens begrunnelse

Prisutdelingen er basert på en helhetlig vurdering av hvordan vinneren fremstår i GRESS-nett. Spesifikke kriterier er gode bilder på alle produkter, gode produktbeskrivelser og en jevnlig oppdatert katalog. Prisvinneren har også vist stor vilje og engasjement for å forbedre sine kataloger i GRESS-nett og øke sin generelle innsikt og kompetanse i forhold til hvordan bruke mulighetene som ligger i portalen på best mulig måte.

De har 100% oppdatert katalog med bilde og varebeskrivelse på alle varer, og de mest relevante produktene sine koblet opp mot Matinfo med allergen og næringsmiddelinformasjon rett i GRESS-nett.
Prisvinneren har også tatt initiativ til opplæring av eget salgsapparat i hvordan løsningen fungerer, og hvordan de kan jobbe mot GRESS-nett og Millum på den mest optimale måten.