Hopp til hovedinnhold

Få en mer effektiv innkjøpsprosess med Millum

 

Millum Procurement er vårt produkt for innkjøpere. Dette er et innkjøpssystem som dekker alt fra bestilling til betaling, inkludert ESG-funksjonalitet.

 

Innkjøpssystemet består av mange moduler og funksjoner, som gjør at hverdagen på hotellet, restauranten og kantinen blir mer effektiv og driften mer lønnsom.

Fordeler ved å bruke Millum Procurement til dine innkjøp:

 

  • Alt på ett sted. Kun én innlogging for alle bestillinger. 
     
  • Kvalitet og pris. Du får den kvaliteten du skal ha, til den prisen som er avtalt. 
     
  • Enklere hverdag. Du får tilgang til funksjonalitet som er laget for å gjøre administrative oppgaver enklere. 
     
  • Kontroll. Du får full kontroll over budsjettene med fakturabehandling og rapporter.
     
  • Allergener og næringsinnhold. Du får informasjon om næringsinnhold og allergener fra Matinfo
     
  • Bærekraft. Du får lettere tatt bærekraftige valg slik at du innfrir på bærekraftsmålene i din bedrift. 

Lurer du på noe om Millum?

Få mer informasjon om hvorfor du velger Millum

Dette kan også interessere deg