Millum

Hopp til hovedinnhold

Innhold

6 grunner til å la Millum effektivisere deres innkjøp og salg

Millum er det nøytrale bindeleddet mellom kjøpere og selgere, som sørger for at hver handel gjøres som en del av et fastlagt system – og oppleves som enkel og effektiv av både ledelse og den enkelte bruker.

Av: Morten Sandvold Schee 07.08.2017 10:04

møtebilde.jpeg

Millums løsninger er siden oppstarten på 90-tallet blitt markedsledende i Norge og brukes av innkjøpsorganisasjoner som GRESS-gruppen, Nordic Choice Hotels og NHO Reiseliv. Hos oss finner du også de fleste av bransjens leverandører – fra de største grossistene til lokale leverandører.

Men hva er det som konkret kjennetegner Millums løsninger? Hvorfor bør du velge oss?

Her er seks grunner – kort fortalt av daglig leder, Bjørn Anskau:

1 Vi har en brukervennlig løsning

– En løsning må være lett å forstå og enkel å ta i bruk – når og hvor enn du vil benytte den. Løsningene våre er utviklet i samarbeid med brukerne. 

2 Vi er en nøytral aktør

– Uten tilhørighet på den ene eller andre siden av bordet, kan vi sørge for en løsning som tar hensyn til – og gagner – alle parter. 

3 Vi er eksperter på Horeca-markedet

– Som største aktør gjennom mange år, besitter Millum en unik innsikt og erfaring i Horeca-markedet.

4 Vi har med de fleste leverandørene allerede

– Majoriteten av alle leverandørene bruker allerede løsningen vår, som gjør at minimalt av handler må gjøres utenom innkjøpsløsningen vår.

5 Løsningene gir reelle gevinster

– Du kan se forskjellen på bunnlinjen din – og gjennom våre skreddersydde rapporter, presentasjoner og referansemålinger mot bransjen. Slik hjelper vi deg å realisere dine mål

6 Løsningene gjør driften mer bærekraftig

– Løsningen vår hjelper innkjøpere å kjøpe riktig mengde varer til riktig tid. Det gir kontroll over lageret og begrenser svinn og søpppelmengde. Og det er vår bransjes viktigste bidrag til miljøet!